Charlotte Blume

 

Efter 15 års erfaring som bibliotekar, receptionist, og administrativ medarbejder, har jeg opbygget en bred viden og tilegnet mig en række faglige kompetencer.

Servicering af kunder har altid været en vigtig faktor for mig og det falder mig meget naturligt. Dels er det foregået gennem betjening af reception, kundeservice, rådgivning og undervisning, og dels via korrespondance telefonisk eller elektronisk. Informationssøgning i alle henseender er naturligt i mit arbejdsliv. Det samme gælder for journalisering, arkivering og genfinding af informationer.
 

Som person er jeg engageret, ansvarsbevidst og smilende og har gennem mine jobs oparbejdet personlige kompetencer i at samarbejde og kommunikere med mennesker af mange forskellige aldre, typer og nationaliteter.

Jeg brænder for et job, der stiller krav til både mine faglige og menneskelige kompetencer. Jeg er en udpræget team-player, der trives godt blandt gode kollegaer, hvor vi løfter i flok.

 

Præsentation
Hvad kan jeg tilbyde?
Curriculum Vitae
Kontakt mig
Forum
Blog
Alle rettigheder forbeholdes