Administrativt arbejde:____________________________________________________________
· Udarbejdelse af kontrakter og allonger i.f.m. nye kunder, danske såvel som internationale.
· Opkrævning af manglende indbetaling af fakturabeløb.
· Oprettelse af kunder i administrationssystem, herunder vedligeholdelse af kontaktinformationer.
· Ansvar for udlejning af kontorer i kontorhotel, herunder fremvisning og indledende salg.
· Udarbejdelse af personaleplaner for hele organisationen (A/S KontorService, ProCall A/S & Hellerup Business Center A/S). For 20-25 personer, samt finde anden bemanding ved sygdom.
Journalarbejde - herunder afskrivning efter diktafon og arkivering.
· Kalender – planlægning af dagsprogram for læge og sygeplejerske.
· Elektronisk fakturering til sagsbehandlere i regioner og kommuner samt fra praktiserende læger.
Receptionsarbejde:___________________________________________________________________
· Telefonpasning og omstilling i et call-center med 100 kunder pr. person, og op til 400 opkald på en dag.
· Tage imod beskeder, og videregive pr. SMS, fax eller mail.
Telefonvagter (for eksterne kunder/virksomheder).
· Modtagelse af gæster i receptionen til møder med kunder eller egen direktion.
· Opdækning og afrydning i forbindelse med møder.
· Sortering af post og afsendelse i forbindelse med adresseservice, og til kunderne i kontorhotellet.
· Kundepleje.
· Besvarelse af forespørgsler (telefonisk, skriftlig eller e-mail) fra patienter, pårørende og samarbejdspartnere.
· Forefaldende kontorarbejde og ud-af-huset opgaver (postaflevering, indkøb og andet).
Bibliotekararbejde:___________________________________________________________________
”Salg af biblioteket” til 3. og 4. klasse.
Booking af foredrag med tegner og forfatter Jan Kjær.
Udlånsvagter/ Lånerservice
Litteraturformidling/vejledning i.f.m. opgaveskrivning. Både skønlitterært og faglitterært.
Bogpleje, kassere gammelt materiale.
Materialevalg
Book-Talks, (fortælle en gruppe børn om nogle spændende bøger, som de så kan blive interesserede i at læse – endnu en salgsmetode).
Bogdepoter til institutioner, udvælge og pakke kasser med bøger til bl.a. børnehaver og vuggestuer.
Bogen-kommer - et tilbud til folk der ikke selv kan komme på biblioteket, herunder udvælge bøger efter lånernes egne ønsker.
Rådgivning/vejledning/undervisning i brug af databaser m.v.
Erhvervserfaring:_____________________________________________________________
2011 : Skolebibliotekar – Holbæk Private Realskole
2010 : Lægesekretær hos Børne- og Ungdomspsykiater Ane-Marie Erenbjerg
2008 – 2009 : Barsel
2007 - 2008 : Leder af reception i Hellerup Business Center A/S
2006 – 2007 : Receptionist i ProCall A/S
Receptionist i Sampension.
2005 – 2006 : Receptionist i A/S KontorService.
Receptionist i Daimler-Chrysler, Danmark.
1997 - 2004 : Bibliotekar på en række biblioteker rundt om i landet.
IT-Kompetencer:_______________________________________________________________
· Microsoft Office
· Biblioteks databaser: Aleph og DDE’s base (DDELibra).
· PC-Kørekort.
· BusinessClient (telefonomstillingssystem udviklet hos A/S KontorService; ProCall A/S og Hellerup Business Center A/S).
· DocBase-lægejournalsystem.
Sprog:_________________________________________________________________________
Behersker engelsk i skrift og tale. Kendskab til tysk. Forstår norsk og svensk.
|